петък, 29 февруари 2008 г.

На тъмно (За ЧЕЗ с любов)



Получих това съобщение по кю-то:

На 29 Февруари 2008 от 21:55 до 22:00 часа се предлага да се загасят

всички светлини и при възможност всички електроуреди, за да може нашата

планета да си "почине".

Ако това предложение се приеме от всички, количеството енергия, която сте

се спести ще бъде огромна, И това само за 5 минути. Да всички сте останат

на тъмно , но идеята е да подпомогнем нашата планета срещу

замърсяването на атмосферата с нещо толкова малко.

Не забравяйте, че обединението на всички е голяма сила И Интернет може

да помогне да се организира нещо такова в световен мащаб.

Предайте това съобщение на вашите приятели в страната И чужбина. Помолете

ги да го преведат И сменят часа според часовата зона.

Нека помогнем на нашата обща планета.

Не бих имал нищо против да се присъединя към тази акция. Вярвайте ми. Иска ми се да си изключа компютъра и да не го поглеждам поне една седмица. Даже не 5 минути- цяла вечер бих изкарал на тъмно. Няма нищо по хубаво от романтична вечеря на свещи с любим човек.

Но не би...

Защо ли?

Щото тия от ЧЕЗ се грижат вместо мен за майката Земя. По няколко пъти на ден ми спират тока за половин- един час. Те не само се грижат за нашата планета, ами дори ме карат да си плащам за това. Сметките, които получавам не съм ги и сънувал дори.

Тия от загриженост за майката Земя ми разкатават моята майка. Няма да казвам колко данни губя и как си изоставам от графика.

А на всичкото отгоре застрашават майката на българо- чешките взаимоотношения, които до скоро по традиция си бяха добри!!!

Абе, майката на майката на майката...

П>С>

Явно това положение не е само в моя квартал. Ето тук един “разговор” с Мариян по темата, а и Комитата каза, че нещо му спирали тока.

Няма коментари: