петък, 15 февруари 2008 г.

България- страна на неограничените... невъзможности!

Това видео е един доста успешен опит за сатирична комедия, хвърляща страничен поглед към нашето днешно битие. Естествено, някои “неща” са преекспонирани за целите на “повествованието”, но нали това е работата на “сатирата”- да се видим отстрани. Видях мнения, че филмът представя България в “неблагоприятна” светлина.

Ами че ние сме си я направили такава. Можем ли да виним другите. Ако някой иска, нека отрече, че показаното е истина. Но с доказателства моля.

Представям ви

България- страна на неограничените... невъзможности

Приятно гледане...

Надявам се да ви хареса.

Допълнение:

Този филм спечели конкурсът за “късометражно предизвикателство” на Интерспейс през 2006 година. Според мен създателите му ще имат “бляскаво бъдеще” в света на киното. Казвам го, не защото ги познавам и доста от тях са ми приятели, а понеже знам как работят- “като за последно и с ищах”. Никога не съм се влияел в оценките си от шуробаджанашки критерии.

П>С>

Съжалявам за качеството, но и на сайта на Интерспейс не е по- добро. Технически ограничения.

П>П>С>

Оказа се, че и аз съм имал малък косвен принос към тази "продукция". Онази вечер “обичайните заподозрени” се бяхме събрали, та като стана на въпрос, се сетихме, че идеята за заглавието била моя.

Леле, че съм креативен!:)

Ами циганката умря, та да се похваля. Понякога и аз се поддавам на суета. Какво да се прави...

Няма коментари: