Когато отвориха новият супер в квартала, част от голяма българска верига, чието име няма да споменавам, всички се зарадвахме. Намираше се на добре подбрано, ключово място, изборът на стоки- богат, цените – сносни. Така че може да се каже, че улесни живота ни. Но много скоро моят “ентусиазъм”, а и на други, беше охладен. Пространството на магазина не беше голямо, което довеждаше до една невъобразима “гъчканица” и постоянни катастрофи с пазарски колички. А имаше и само две каси, та километричните опашки можеха да те доведат до припадък.
Но собствениците явно бяха хора, мислещи в перспектива и бързо прецениха минусите. Бяха взети и незабавни мерки- ремонт, разширение и инсталация на нови каси.
Браво! Така се прави! Бизнесът трябва да се развива!
А сега, ако може, нека шефът на супера или някой сведущ по въпроса да ми обясни защо, по дяволите, беше този ремонт и монтирането на новите каси, след като в час пик пак работят само две и опашките са същите?!?!?
2 коментара:
няма персонал и много трудно се намира. това е решението на загадката
Абе и аз си мислех нещо подобно, ама пък кризата за персонал да е толкова голяма?
Ако това е така, значи нещата са много зле.
Струва ми се, че искат да пестят от персонал. Не искат да наемат повече касиерки. А и заплатите, които предлагат в тази сфера хич не са добри.
Публикуване на коментар