сряда, 25 юли 2007 г.

Финална права

Не мога да се сдържа и ще се похваля. Умре циганката, дето ме фалеше, та започнах сам. ;-) Завърших семестриално. Остана само да защитя моята “Шипка”, т. е. дипломна теза, и ставам “магьосник”.

“Е, какво толкова?”- ще кажат някои.

Абе и вие ако вземете 42 изпита за три семестъра с резултат 38 шестици, една петица и три четворки, ще се чувствате на седмото небе.

Искам да благодаря на преподавателите си. Мнозинството са страхотни хора и ме научиха на интересни и важни неща. Аз съм много самокритичен и принципно винаги съм недоволен от това, което правя. (Дефект на възпитанието) Така че техните оценки значат много за мен.

П>С> Това не е краят, имам да “избутам” още едно висше, а ми се въртят планове за още една специалност. Майка ми е искала да хвърли пъпът ми в училище или университет и май го е направила. ;-)

Няма коментари: