петък, 15 август 2008 г.

Старческа демагогия


- Старите хора трябва да се уважават!

Това твърдение винаги ме е хвърляло в потрес. Разглеждането на старостта като специален клуб, предизвикващ уважение, е абсурдно...

Старостта не е някакво качество, което изграждаме в себе си и ни прави личности. В края на краищата всички остаряваме!

Поставянето на равенство между старост и мъдрост също ми се струва неадекватно. Аз съм живият пример- с годините си оставам все същия глупак.

Уважение в мен предизвикват честността, добротата, професионализмът...

Уважавам хората, които притежават тези качества, независимо дали са стари, или млади.

Боклукът, дали ще бъде стар, или млад, разлика няма, предизвиква само презрение.

И възрастта не може да промени този факт!

1 коментар:

Анонимен каза...

Не питай старило, а питай патило :)