петък, 8 август 2008 г.

Обяснението


- Ама защо...- лицето й се разкривява в болезнена гримаса, очите й се пълнят със сълзи, а аз се втрещявам- Вие сте един за друг... Бяхте перфектна двойка... Защо се разделихте?!?

- Точно заради това- смея се.

- Не разбирам какво имаш предвид...

- Прекалено много красота и съвършенство се събраха на едно място. Не можеше да се диша... Сега тя си търси някой по- смотан и аз се оглеждам за някоя по- семпла, която да не ме засенчва...

П>С>

Надявам се с този текст да съм отговорил на тъпия въпрос, който все ми се задава в последно време. Нека циркулацията на това питане спре. Още повече че доста време мина оттогава. Явно не ви работят службите, дами и господа, щом разбирате с такова закъснение. Поласкан съм от мнението ви за нас, но ние не бяхме нито семейство Саркози, нито Брад и Анджелина.:)